2010. február 22., hétfő

pizza la Vittoria

Szintén emargit receptje alapján készítem :) (mindent innen sütök) Nagyon finom! Kipróbáltam, hogy a tésztájába teszek pizzafűszert, és tényleg nagyon jó ötlet, mert már dagasztáskor nagyon jó illata van! Igen vékonyra kell nyújtani, mert jót tud kelni... Gondolkodtam, hogy süssek-e a második adagból pizzakenyeret, vagy, hogy mire lehetne használni -ugye a fűszerek miatt. Majd még kitalálom. Valamit tuti alkotok.





Már dagasztáskor látszik, milyen "zsír" a tésztája.




Szép kerek :) A múltkor próbáltuk ujjal formázni, ahogy a filmekben, de csak röhögés lett belőle, és garantált családi móka, mert kilyukadt :D
  
  
  
 taratatam. Még az apukák is megeszik. 
Ps. a legutóbbit tejfölös alappal készítettem, természetesen só-bors-bacon-sonka-sajt feltéttel. Imádtam :D
Ui :) Most nem azért, de én szebbre nyújtottam, mint nevezett emargit (bocsánat bocsánat bocsánat, hogy ezt így kimondtam -pirul-) íme:

0 megjegyzés:

Kelt tészta kell   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP