2010. július 18., vasárnap

Francia ízvilág

Mivel most olvasom az Ötnegyed narancsot, amit végigkísértenek ételek és fűszerek, teljesen rákattantam a franciakonyhára. Indítottam a bagettal, amihez készítettem azt az állat mártást, aztán Toulouse-i kolbászos lencseraguval  folytattam, ma coq au vin-t csináltam, ami isteni lett, de a színe érdekes, és persze sütöttem kenyeret is, de az már a hagyományok imádója, rendes, magyar, esti kovászos kenyér lett. Mostanában kevesebb lisztből készítem, így nem lesznek olyan bazi nagyok, de tervezek a hétre egy bazinagyot is. Liszt, c vitamin, esti kovász és víz keveréke a tészta, olybá tűnik, ha lágyabbra hagyom, bár nagyobb kockázattal mászik el oldalra, könnyebben lesz homogén. Erre mondjuk már rájöhettem volna.

Egyébként annyira rákattantam a könyvre, hogy szombaton szalmakalapban mentem a tatabányai piacra, és nagyon sajnáltam, hogy nincs nálam kosár.

0 megjegyzés:

Kelt tészta kell   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP