2010. július 14., szerda

bagett

Még mindig van mit gyakorolni a bagetten, de már
haladok velük :) 
A receptet most nem találom, de a következők vannak benne: 50 dkg liszt, ami amúgy 60... 3 dl víz, 2,5 dkg élesztő, öööö c vitamin az tuti, és magok. 








Este rögtönöztem egy olyan mártást hozzá, hogy azt hittem seggre ülök tőle. Bacont pirítottam, a felét kiszedtem Hankának, aki bealudt, mire megsült. Rádobtam egy kanál kukorica lisztet, felöntöttem tejjel, kicsit besűrítettem, tettem bele sajtot. Bőven. Aztán só, - na azt amúgy nem kellett volna, de nekem nem okoz különösebb problémát-, bors, sok zöld bors és fokhagyma. Beültem a nappaliba és végig ettem a Mentalistát. és közben nagyon izgultam, becsszóra.

0 megjegyzés:

Kelt tészta kell   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP