2010. március 6., szombat

Izgul a mandula :)

Kipróbálom Limara bagettjét.
Már a "sütőzacsi"ban kelnek. Nagyon izgulok!

A formázást sajnos ismét elbénáztam, és igen, megint azért, mert lusta voltam pontosan megnézni a receptet... Ugyanis volt benne egy aprócska "itt" szó, ami egy linkre mutatott, a bagett formázására. Remélem harmadjára nem követem el ezt a hibát... a netes recepteknél a linkek kb olyan fontosak, mint maguk a receptek. 

A legközelebbi kiszemelteim ismét Limarától a "jól bevált fehérkenyér" . És a zsemle. Holnap irány a Metró, már Férjnek, mert én tanulok, de fogyóban a lisztem. Nagyon jó ez a kenyérliszt, megmentette a kenyérsütést. Most néztem meg, tök vicces, nyiregyházi cég gyártja :D Jó öreg tirpák vagyok én is, ezért mennek jól ezek a kenyerek. LOL :)))
Adományozza adója 1%-át az AboMillnek. (Nehogy csődbe menjenek.)

Wikipedia:
"A tirpák embereket Dienes István a következőféle képpen jellemezte:

A tirpákok középmagas, erős, csontos emberek voltak. A férfiakban a szlávok szívóssága egyesült a magyarok erejével. Asszonyaikon nem látszik a szláv hatás: nem lenhajúak, kékszeműek mint Mikszáth tótjai, inkább barnák, karcsúak, szép termetűek"

Azt a kurva... :D 

A nyíregyházi malom a tirpák hagyományok felelevenítése és megőrzése szándékával vette fel 1994-ben a "Tirpák Malom" elnevezést.

Szóval, kedves Olvasóim :), így lehet Őssé válni. (lsd a "Kisült" bejegyzést.)

0 megjegyzés:

Kelt tészta kell   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP