2011. július 2., szombat

Majd egy év kihagyás után

Amikor azért sütöttem egy-két kenyeret, ma újra átgondoltam, mit is jelenthet ez. 
A kenyér az egyik legfontosabb szimbólumom, nem csak magyar csajsziként, hanem egy kicsit személyesebben is. Gyerekkoromban nem volt tradíciója a kenyérsütésnek, nekem valahogy mégis annyira vonzó, mint jelenség, mint jelentőséggel bíró tevékenység. 
Arról már írtam, hogy összeköthető a sülő kenyér az otthon illatával, de ennél számomra sokkal többet is jelent. Önkifejezés, amivel kommunikálom a szeretetem, kifejezem, hogy biztosítani szeretném a "jóllakottságot", azt a komfortérzetet, amit csak egy nő tud árasztani magából. 
Az otthon sütött kenyér egyedi, jellegzetes, utánozhatatlan. Na meg, ott van az is, hogy az ember nem igazán süt magának kenyeret. A kenyér legtöbbször nem "nekem", hanem "nekünk" készül. És ez egy nagyon szép dolog. Ezért az otthon sütött kenyér elmossa a színről a "bármikor beszerezhető" és "mindig ugyanolyan" érzetet. 
Na jó, szóval nekem fontos.;) Az egyik legfontosabb szimbólumom.


 3 dl víz
500 g liszt
porélesztő :S
cukor
c vitamin
olivaolaj
kb két óra alatt lett kész. Fantasztikus állaga lett.

0 megjegyzés:

Kelt tészta kell   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP